آیا نیسان کمپر بهترین کاروان مسافرتی است؟

میزن پیشرفت شما در مطالعه ی نوشته:

یکی از لذت های بسیاری از دوستداران طبیعت، تبدیل یک ماشین سواری قدیمی به یک کاروان جمع و جور است. طرفداران نیسان همچنین می توانند یکی از خودروهای سواری معمولی خود را به کاروان تبدیل کنند و با آن در حومه شهر گردش کنند. بنز و فولکس واگن داستان مشابهی دارند. اما اکنون هر خودروساز بزرگ دنیا حداقل یک کاروان در خط تولید خود دارد و در دنیای امروزی به آن کمپرون می گویند.

بسیاری از افرادی که اهل سفر هستند ترجیح می دهند با انواع کاروان مسافرتی به مسافرت بروند تا آزادی عمل بیشتری داشته باشند. کمپر مسافرتی ، خودرویی با تجهیزات و امکانات یک خانه بوده که برای سفرهای طولانی مناسب است که در اکثر کشورها طرفداران خاص خودش را دارد.

یکی از برندهای مطرح ساخت کاروان مسافرتی ، نیسان است که کمپرهای بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می کند. در این مقاله به این سوال خواهیم پرداخت که آیا نیسان کمپر بهترین کاروان مسافرتی است؟ با ما همراه باشید.

سفر با کاروان مسافرتی موجب می شود تا از طبیعت بیشتر لذت برده و با هزینه کمتری از مکان های دیدنی بیشتری بازدید کنید و به همه جا سر بزنید. همچنین در طول سفر می توانید در هر جای مورد نظر کمپ زده و دیگر نگران رسیدن به مقصد خاصی نباشید. یکی از انواع کاروان مسافرتی ، نیسان کمپر بوده که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

آیا نیسان کمپر بهترین کاروان مسافرتی است؟

انواع کاروان مسافرتی مختلف وجود دارد که به شما امکان سفر در سراسر جهان را می دهد. کاروان مسافرتی برای همه سلیقه ها و همه بودجه ها وجود دارد. تصمیم گیری آسان نیست ؛ به خصوص وقتی چیزی در مورد آن نمی دانید! در ادامه خواهیم دانست که چرا نیسان کمپر یکی از بهترین کمپرهای موجود در بازار است.

نکات لازم برای انتخاب کاروان مسافرتی

در اینجا چند نکته برای کمک به انتخاب کاروان مسافرتی مناسب آورده شده است ؛

  • مهم ترین موضوع ، موتور و نحوه نگهداری آن است. توجه داشته باشید که موتورهای دیزلی معمولا قوی تر از موتورهای بنزینی هستند.
  • سعی کنید یک کاروان مسافرتی با حداقل امکانات و تجهیزات الکترونیکی پیدا کنید.
  • ون خود را بر اساس رنگ آن انتخاب نکنید. آیا کوه ها ، دره ها و جنگل ها واقعاً اهمیت می دهند که کاروان مسافرتی شما سبز باشد یا قرمز؟!

ویژگی های نیسان کمپر

نیسان کمپر ، با هدف ترکیب ویژگی های لوکس ، پایداری و دوام طراحی شده است. همچنین در مدل های جدیدتر نمای بیرونی آن با لایه‌ هایی از پنل‌های خورشیدی تغییر شکل داده است. این کاروان مسافرتی دارای یک رنگ بادوام برای شرایط آب و هوایی مختلف است.

کابین نیسان کمپر فوق العاده راحت است. همچنین دارای یک ایستگاه کاری کوچک و یک شومینه دیجیتال برای گرم نگه داشتن کاربر است. یک کاروان ماجراجویی خودکفا بوده و اسب بخار مناسب ، آن را به یک ماشین عالی برای هر جا تبدیل کرده است.

سپر جلوی قدرتمند نیسان کمپر دارای LED DRLهای یکپارچه و مشبک چراغ جلو برای جذابیت و محافظت قوی است. همچنین دارای یک نوار نور LED نصب شده روی سقف است تا واقعاً در سفر شما بدرخشد! نمای جانبی آن زیبا و طبیعی ظاهر می شود.

فضای داخلی برخی از مدل های نیسان کمپر کاملا چوبی به نظر می رسد. از آنجایی که فضای داخلی کاملاً با پانل های چوبی پوشانده شده ، کاملاً شیک و طبیعی به نظر می رسد. یک میز در یک طرف کابینت و یک میز کار در طرف دیگر وجود دارد.

در نیسان کمپر فضای زیادی برای استراحت و کار وجود دارد و به اندازه طراحی بیرونی آن چشمگیر به نظر می رسد. برای کسانی که عاشق تجمل هستند ، نیسان کانسپت Myroom مناسب است. این مفهوم ابزار اصلی یکسانی دارد ؛ اما در طراحی کاملاً متفاوت است. در این طرح هیچ نوار نور یا سپر ایستاده داغ وجود ندارد. کانسپت Myroom که از نظر طراحی ساده تر بوده ، شبیه یک اتاق هتل سه ستاره است.

نیسان کمپر در مقایسه با کاروان‌ های بزرگ و پیشرفته به شیوه ‌ای مینیمالیستی ظاهر می ‌شود. همچنین دارای بسیاری از ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی مختلف است. علاوه بر این ، از نظر طراحی با طرح های معمولی کاروان های امروزی کاملاً متفاوت است.

به خصوص طراحی بیرونی این وسیله نقلیه چشم انداز جدیدی را برای طراحی های آینده کاروان مسافرتی به ارمغان خواهد آورد. این خودروها که با سادگی و نوآوری طراحی شده اند ، در شرایط امروزی برای زندگی کاروانی مناسب به نظر می رسند.

حتما بخوانید:  راهنمای خرید کاروان مسافرتی

نیسان کمپر مجهز به سیستم چند تخته بوده که می تواند به روش های مختلف چیدمان شود. یک تخت تاشو در قسمت چمدان چند تخته کاروان تعبیه شده است. در مواقعی که تخت مورد استفاده قرار نمی گیرد ، با استفاده از فضای وسیع از ردیف دوم به بعد ، فضای بزرگی را ایجاد می کند.

این تخت که نیسان آن را “سیستم چند تخته” می نامد ، یک “سبک تخت مجزا” است که فضای کافی را برای راه رفتن بین تخت های پایین می گذارد و یک تخت فاصله دهنده که می تواند در آن فضا قرار داده شود تا “تخت کامل” ایجاد گردد. با عرض حدود 1.5 متر ، چیدمان های مختلفی مانند سبک تخت ها امکان پذیر است. چیدمان تخت بسیار آسان بوده و شبی راحت را در ماشین فراهم می ‌سازد.

با ست میز جداشدنی

با پایین آمدن تخت ، اگر یک میز متحرک نصب نمایید که ارتفاع آن بین تخت ها قابل تنظیم باشد ، به سرعت آن را به یک اتاق نشیمن ساده تبدیل می کنید. آزادانه چمدان خود را در فضای زیر تخت بارگیری نمایید یا فقط از یک طرف تخت استفاده کرده و وسایل سرگرمی مانند دوچرخه را در طرف دیگر بار کنید.

نیسان کمپر ماشینی با امکانات خواب خوب است. استفاده از آن آسان بوده و نیز سرگرم کننده است. شکی نیست که در کمپینگ و صحنه های بیرونی مفید خواهد بود.

ویژگی پنل های خورشیدی

قرار دادن پنل های خورشیدی تا پنجره ها در طراحی بیرونی یک نوآوری و فکر بسیار منطقی برای شرکت های کاروان سازی امروزی است. همانطور که می دانیم یکی از بزرگترین مشکلات انواع کاروان مسافرتی مشکل برق است.

مشکل برق و عدم توانایی در ذخیره انرژی یکی از پرطرفدارترین مشکلات کاروانی است که صاحبان خودرو از آن شکایت دارند. در نظر گرفتن جنبه طراحی کاملاً منطقی ایده های جدیدی را برای صاحبان نیسان کمپر ایجاد می کند.

مدل نیسان کمپر NV350

نیسان کمپر NV350 خودروی کاربردی در ژاپن است. بیش از 10000 نسخه در سال از آن به فروش می رسد. این ستاره حمل و نقل شهری و برون شهری از طلوع خورشید به یک اتاق هتل سیار با مفهوم Myroom  و یک کلبه کوهستانی سیار با پایه کوه تبدیل شده است.

نیسان کمپر Caravan Myroom که به‌ منظور مکانی آرامش‌ بخش برای اشتراک‌ گذاری با خانواده یا دوستان طراحی شده ، یک NV350 مجهز به فضای داخلی بوده که الهام‌بخش آسایش و آرامش است و برای یک تعطیلات آخر هفته ، برانچ یا استراحت پس از یک سفر طولانی عالی به نظر می رسد.

سرنشینان می توانند از کابین مجهز به مبل ، قفسه ، کمد و حتی یک سالن استفاده کنند. برای داشتن حداکثر راحتی پس از یک روز طولانی پر از ماجراجویی ، این کاروان مسافرتی مجهز به یک تخت دو نفره بزرگ مشرف به درهای کشویی وسیله نقلیه است تا در طول سفر از منظره مناظر لذت ببرید.

این کانسپت جدید بر اساس نیسان کمپر NV350جدید بازار ژاپن ، با پوشش ‌های چوبی بیرونی که ظاهر یک اقامتگاه کوهستانی را به آن می ‌دهد ، کاملاً به ماجراجویی در فضای باز کمک می‌ کند. این کاروان مسافرتی کاملا متصل مجهز به یک پنل خورشیدی اصلی بوده که بر روی سقف آن نصب گردیده که با پنل های دیگری که کناره های آن را می پوشانند و جایگزین پنجره های معمولی می شوند ، نصب شده است.

در داخل ، امکانات رفاهی شامل یک منطقه کار ، آشپزخانه کوچک و شومینه دیجیتال است که همگی با پانل های چوبی تزیین شده اند. ظاهر آن با لاستیک های مناسب خارج از جاده تقویت شده تا ماجراجویی خود را به طور کامل تجربه کنید.

تخت چند نفره نیسان کمپر

نیسان کمپر مجهز به سیستم تخت تاشو در محفظه چمدان و پانل کف ساخته شده از مواد سخت و ضد آب است. این کاروان مسافرتی وسعت فضایی برای استراحت و اقامت شبانه در ماشین و همچنین قابلیت بارگیری را ترکیب می‌ کند. همچنین اگر یک میز جداشونده وصل نمایید از آن می توانید به عنوان فضایی مانند اتاق نشیمن استفاده کنید.

تخت چند نفره نیسان کمپر

پردازش Lonlum به طور استاندارد روی کفپوش محفظه چمدان اعمال می شود که به سختی آسیب می بیند و می تواند به طور پایدار اجسام سنگین را بارگیری کند.

حتما بخوانید:  خرید و قیمت کمپر مسافرتی

علاوه بر این ، اگر سیستم تخت را انتخاب نمایید ، یک جعبه جانبی را فراهم می سازد که برای نگهداری وسایل کوچک مناسب است و فضایی که دو بزرگسال می توانند به راحتی در آن استراحت کنند.

هنگام سفر به عنوان یک زوج ، مهم است که هر فرد فضایی برای خواب داشته باشد ؛ اما زمانی که به تنهایی سفر می کنید ، یک تخت دو نفره می تواند باعث اتلاف فضای زیادی شود. به همین دلیل نیسان یک تخت مدولار طراحی کرده که تبدیل به تخت خواب روزانه می گردد.

تخت دو نفره برای نیسان کمپر با ماژول های ذخیره سازی قابل جابجایی بوده و فضای ذخیره سازی زیر تخت حتی زمانی که تخت در جای خود قرار دارد قابل دسترسی است. به وسیله این پیکربندی منحصر به ‌فرد می ‌توانید از فضای زیادی در داخل کاروان مسافرتی خود لذت ببرید ، در حالی که تخت خود را باز نگه می دارید.

نیسان کمپر به فضایی مجهز شده است که می توانید زمان خود را در هر زمان و هر مکان به راحتی سپری کنید. این ویژگی می تواند برای بسیاری از کارمندان و صاحبان کار که می خواهند خانه و محل کار خود را جدا کرده و محیط کاری را برای دورکاری ایمن کنند که در آن تمرکز بیشتری داشته باشند نیز قابل استفاده است.

فضای مخفی برای توالت!

از آنجایی که توالت بسیار کاربردی است ، نیسان کمپر کیت تبدیل خود را طوری طراحی کرده که بتوانید به آن دسترسی داشته باشید ، بدون اینکه نیازی به جابجایی آن در جاده باشد.

توالت در یکی از ماژول های تخت مخفی شده و با تشک های مناسب از بیرون نامرئی است. با این ویژگی احساس می کنید در خانه خود هستید ، مهم نیست که با کاروان مسافرتی خود به کجا سفر می کنید.

میز داخلی یا خارجی ؛ انتخاب شماست!

اینکه بتوانید میز خود را در 3 مکان قرار دهید به شما این امکان را می دهد که مطابق میل خود از آن لذت ببرید. همچنین یک پایه میز منحصر به فرد در فضای باز را ادغام کرده که کاملاً در پایه ها قرار می گیرد. این یک صرفه جویی در فضا است ؛ زیرا نیازی به آوردن یک فضای دیگر ندارید.

آشپزخانه ای کاربردی و بدون جابجایی

داشتن آشپزخانه یکی از افتخارات بزرگ نیسان کمپر است. فوق العاده کاربردی و بدون هیچ گونه دستکاری ، می توانید هر زمان که بخواهید ، درست مانند خانه ، فقط با باز کردن صندوق عقب ، دست به آشپزی بزنید.

میز کار بزرگ با سینک تاشو یکپارچه ترکیب خوبی را به شما ارائه می دهد. در زیر ذخیره آب 20 لیتری موجود در کیت ، برای شستن ظروف یا حتی شستن موهایتان در جاده ایده آل است. کولر 24 ساعته از داخل و همچنین از بیرون این کاروان مسافرتی قابل دسترسی است.

اجاق گاز دو شعله در کیت گنجانده شده و دارای کشوی مخصوص به خود با محل نگهداری مخازن پروپان است.

اگر قصد خرید یک کاروان دست دوم را دارید در ابتدا برای انتخاب کاروان مسافرتی بهتر است این سؤالات را بپرسید.

کاروان مسافرتی در چه وضعیتی است؟

اگر کاروان مسافرتی ایده آل خود را پیدا کرده اید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از خرید آن را به خوبی بررسی کنید. در اطراف ون قدم بزنید و همه چیز را از چراغ های عقب گرفته تا برف پاک کن ها بررسی نمایید.

این بسیار مهم است ؛ زیرا اغلب با همین چیزهای کوچک بوده که می توان متوجه شد که آیا وسیله نقلیه به خوبی نگهداری می شود یا خیر.

در کاوش قسمت زیرین کاروان مسافرتی تردید نکنید تا مطمئن شوید همه چیز در جای خود قرار دارد. زنگ زدگی و خوردگی اغلب نیاز به تعمیرات پرهزینه دارد. بنابراین از انتخاب ون هایی که در تمام طول عمر خود بیرون بوده اند خودداری کنید.

تاریخچه کاروان مسافرتی چیست؟

دانستن حداقل ها در مورد گذشته کاروان مسافرتی که می خرید ضروری است. اسناد مالکیت و آخرین برگه های معاینه فنی و عوارض آن را بررسی کنید تا هزینه های آینده را پیش بینی کنید. آیا مالک خودرو آن را به درستی نگهداری کرده است؟ چرا قصد فروش دارد؟ برای چه هدفی استفاده شده است؟

تاریخچه کاروان مسافرتی چیست؟

چند کیلومتر کار کرده است؟

کاروان مسافرتی را که قبلاً 250000 کیلومتر طی کرده است نخرید ؛ مگر اینکه کاملاً نگهداری شده باشد.

میزن پیشرفت شما در مطالعه ی نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *